Szolgálatatásaink

Együttműködés-fejlesztés

Előfordul, hogy konfliktuskezeléssel indul a munka, hogy később a közösségen belül az együttműködés szintje a hatékony és örömteli szintre emelkedhessen. Célunk, hogy a helyi közösség, vagy szervezet minden tagja a képességeinek és személyes motivációinak megfelelő munkát végezzen. A gondosan előkészített, széles körű bevonást a dráma teljes eszköztára és tízéves csoportvezetési tapasztalatunk segíti.

Osztályfőnök jobbkeze

Az osztályfőnökök mindennapi munkája állandó kihívássá nehezedett az ezredfordulós generáció megjelenésével. Folyamatában segítjük az osztálykirándulások, közös rendezvények zökkenőmentes megszervezését, lebonyolítását. Mediáljuk az osztályokban keletkező, életkori sajátosságokon alapuló konfliktusok kezelését, transzformálását, a klikkesedés felpuhítását.

Diákönkormányzati (DÖK) képzések

Megalakulásunk óta foglalkozunk diákönkormányzatok fejlesztésével. Általános és középiskolákban a DÖK-segítő pedagógusokkal és a DÖK vezetőjével, egyetemek esetében pedig a HÖK vezetőivel együtt találtuk meg az adott csoporthoz a legilleszkedőbb megoldást. Közös pályázatírás, tanácsadás elakadás esetén, képzések (csapatépítő tréning, vezetőképző tréning, kommunikációs tréning, érdekérvényesítő tréning, programszervező tréning).

Színházi műhelyek, színjátszókörök, drámacsoportok

Önismeret, társismeret? – Gyere színház, ide veled! Diákoknak, fiatal felnőtteknek és felnőtteknek tartottunk már különböző műfajú színházi alapú műhelymunkát.
Színházi workshopjainkat a jártas szakembereink vezetik: drámapedagógiában, playback improvizációs színházban, pszichodrámában és gyermekpszichodrámában képződött, gyakorlott szakembereink vezetik

Interkulturális képzés

Napjainkban már nyilvánvaló, hogy az interkulturális kommunikáció és interkulturális vezetés témaköre alapvető fontosságú oktatási terület. Különösen európai uniós tagságunk óta egyre több nemzetközi szervezet végez tevékenységet az új tagországokban, így Magyarországon is. Az interkulturális interakciókra való felkészülés három fő eleme: az emberek ráébresztése a kulturális különbségekre és ezen belül saját kultúrájuk jellemzőire; a különbségek okainak ismerete, illetve megértése; a hatékony interkulturális viselkedésre készségeine elsajátítása.